Mesafeli Satış Sözleşmesi
MESAFELİ SATIŞ ŞARTLARI
İşbu sözleşme 13.06.2003 tarih ve 25137 sayılı Resmî Gazetede yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereği internet üzerinden gerçekleştiren satışlar için sözleşme yapılması zorunluluğuna istinaden düzenlenmiş olup, maddeler halinde aşağıdaki gibidir.
MADDE 1 – KONU
İşbu sözleşmenin konusu, SATICI’nın, ALICI’ya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen mal veya hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun-Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.
MADDE 2.1 – SATICI BİLGİLERİ
Ünvan: Selsoft Yazılım Danışmanlık Eğitim ve Ticaret Limited Şirketi (Bundan sonra SELSOFT olarak anılacaktır)
Adres: Muratreis Mah. Reisülküttap Sok. No: 18 D: 5 34664 Üsküdar İstanbul
Telefon: +90 532 618 0676
E-posta: info@selsoft.com.tr
MADDE 2.2 – ALICI BİLGİLERİ
Müşteri olarak www.selsoft.com.tr sitesinden bir mal ya da hizmet almak amacıyla bu sitede ya da yönlendirilen başka bir ödeme sitesinde ödeme yapan kişi. Ödeme yaparken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU HİZMET BİLGİLERİ
Mal ve hizmetin türü, satış bedeli ve ödeme şekli, satın alma sürecinin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır.
MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER
4.1 – ALICI, Madde 3′te belirtilen sözleşme konusu mal ve hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
4.2 – Sözleşme konusu mal veya hizmet, ALICI’nın satın aldığı mal ya da hizmet türüne göre yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile ALICI’nın ödeme sırasında kayıt ettiği e-posta adresine açıklanan süre içinde gönderilir.
4.3 – Sözleşme konusu mal veya hizmet, ALICI’nın ödeme sırasında kayıt ettiği e-posta adresinden kaynaklanan sorunlar nedeni ile teslim edilememesinden SELSOFT sorumlu tutulamaz.
4.4 – Sözleşme konusu mal veya hizmetin teslimatı için işbu sözleşmenin kabul edildiğine dair onayın www.selsoft.com.tr internet sitesinde verilmesi ve bedelinin ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SELSOFT mal veya hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.5- SELSOFT mücbir sebeplerden dolayı sözleşme konusu hizmeti süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesi hakkını kullanabilir. ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine ALICI’nın ödeme sırasında kullandığı yol ile ve defaten ödenir.
MADDE 5 – CAYMA HAKKI
ALICI, sözleşme konusu hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren üç gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SELSOFT’a e-posta ile bildirimde bulunulması şarttır. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden yedi gün içinde ürün bedeli ALICI’ya iade edilir.
Ödemenin kredi kartı veya benzeri bir ödeme kartı ile yapılması halinde ALICI, kartın kendi rızası dışında ve hukuka aykırı biçimde kullanıldığı gerekçesiyle ödeme işleminin iptal edilmesini talep edebilir. Bu halde, kartı çıkaran kuruluş itirazın kendisine bildirilmesinden itibaren 10 gün içinde ödeme tutarını ALICI’ya iade eder.
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile SELSOFT’un yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Siparişin sonuçlanması durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır